Moemaailm on alati olnud vaimustuses verinoortest modellidest, kuid tundub, et esile on kerkimas uus trend.
Moetööstus on täiskasvanumaks saamas
Varem on 30 olnud vanuseks, mil modellid on suundunud «pensionile», kuid nüüd on paljud tuntud disainerid valinud kolmekümnendates modelle kaunistamaks oma kevadsuviseid kampaaniaid, vahendas dailymail.co.uk.
Donna Karanit esindab Adriana Lima, kes on 30-aastane ning Versace ja Salvatore Ferragamo reklaamides esineb 32-aastane Gisele Bundchen.
Prada, YSL ja Chanel on samuti loobunud noorukestest modellidest küpsemate naiste vastu, kelle vanus jääb kolmekümnendatesse.
Tähelepanu keskpunktis ei ole mitte ainult modellid. Suuri brände esindavad ka 47-aastane Monica Bellucci, 53-aastane Sharon Stone ja 36-aastane Kate Winslet.
Üheks põhjuseks võib olla see, et käesolev hooaeg on saanud inspiratsiooni viiekümnendate naiselikust stiilist, mis sobib elukogenud vanemale naisele.
Vanemate modellide kasutamine võib olla tõusuteel ka seetõttu, et disainerid näevad suuremat väärtust edukates ja elukogenud modellides, kel on rohkem teadmisi ja isikupära, mis vastandub väga noortele ja kogenematutele nägudele.
Samal ajal on poleemikat tekitanud väga noorte staaride esinemine tuntud brändide kampaaniates.
Eelmisel aastal keelati Miu Miu reklaam 14-aastase näitleja Haillee Steinfeldiga, kes istus raudteerööbastel. Reklaami peeti ohtlikuks, sest seda võis tõlgendada, nagu see propageeriks enesetappu noorte seas.
Kriitikatulva alla jäi ka Marc Jacobs, kes otsustas oma reklaamikampaanias tööd anda 13-aastsele modellile Elle Fanning.
Moejuht Liz Jones Daily Mailist sõnas, et 13-14-aastaste laste kasutamine moeriiete müümiseks on nilbe, olgugi tegemist kogenus staaridega. Ta võrdles seda teismeliste tüdrukute suitsetamise ja alaealiste seksiga.