«Tehnoloogia on mobiilifotograafias teinud viimase aastaga suure sammu edasi ning enam ei pea rahulduma maastikufotode tegemisega,» ütles Aasma. «Tihti otsivad müügiplatvormide kliendid fotodelt erilist lähenemist ning seetõttu tasub oma loovus koostöös tehnikaga maksimaalselt proovile panna.»
Lihtne rakendus, kus piisab vaid konto tegemisest ning foto müügiks üles laadimisest. Eriliseks teeb rakenduse asjaolu, et iga pildi üles laadimisel tuleb hinnata viit teiste tehtud pilti. Sellise süsteemi kaudu tõusevad ka sinu pildid rohkem esile ning neil on parem potentsiaal müügiks minna. Komisjonitasu on 50%, minimaalne tasu ühe pildi eest on 5 dollarit ehk 4,6 eurot, aga kui sinu fotole paneb silma peale mõni suur ettevõte, on võimalik lihtsalt teenida ka sadu dollareid.
«Iga fotoäpi puhul tasub oma piltidele panna juurde võimalikult palju asjakohaseid silte, siis leitakse need otsingu kaudu paremini üles. Tasub mõelda ka sellistele märksõnadele, mida pildil otseselt näha ei ole, näiteks hommikune rabapilt võib olla kirjeldatud ka sõnadega rahu ja vaikus,» soovitas Aasma.
Oluline erinevus selle rakenduse puhul on see, et igale pildile võid hinna ise määrata. Ettevõtted otsivad sellest rakendusest fotosid nime, asukoha või žanri järgi, seega on ka siin oluline kasutada täpseid kirjeldusi. Samuti toimuvad rakenduses igapäevased fotovõistlused, mille parimad saavad auhinnatud.
Eriliseks teeb Scoopshoti seegi, et tingimuste kohaselt tohib fotosid veebireklaamiks võtta tasuta, ent foto autorile tuleb maksta reklaamitulu iga pildi näitamise pealt veebis. Seega võib õnnestunud foto korral teenida terve varanduse.