Autode maailmas on niigi kurvad ajad - rahvast käib aina vähem ning kokkuhoidlikud brändid hoiavad näitustelt kokku. Rahvusvaheline Genfi autonäitus Šveitsis pidi aga sel aastal ürituse koroonaviiruse tõttu suisa ära jätma.
Vaatepilt messihallis on nukker, eriti kui seda võrrelda eelmisel aastal 89. korda toimunud üritusest osa võtnud rahvamassidega.
Aasta 2019:
...ja aasta 2020:
Aasta 2019:
...ja aasta 2020:
Aasta 2019:
...ja aasta 2020:
Hoolimata sellest, et ürituse ära jätmise tõttu ei lubatud messialale ei publikut ega ajakirjanikke, ei jäänud sellest hoolimata ära aasta auto valimine. Uhke tiitli sai endale Peugeot 208.
Euroopa superminiks peetav auto on prantslaslikult pisike ja nunnu, kuid ometi on kapoti all peidus võimas mootor ning sõiduomadused olla väga dünaamilised. 208 on saadaval nii bensiini-, diisli- kui ka elektrimootoriga.
Auto valis välja 58 tehnikaajakirjanikust koosnev žürii, finaali jõudis seitse marki, sealhulgas Tesla 3, Porsche elektriauto Taycan ja Fordi kompaktne maastikuauto Puma.
Veebistriimina eetris olnud üritusel oli aga üsna kõhe aura - nagu vaataks jalkamatši ilma publikuta, iseloomustas asja The New York Times. Tavaliselt on Palexpo saalis sellel puhul hordide viisi ajakirjanikke, kes naudivad suupisteid ja mekutavad veini juua. Sel aastal laiutasid tühjas saalis vaid seitse finaali jõudnud autot, mille ees kuulutas võitja välja žürii esimees Frank Janssen.