Päevatoimetaja:
Heidi Ruul
Saada vihje

Tinderi 2019. aasta popimad trendid: deitijaid erutavad kliimakriis, Brexit ja veganvorstipirukad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Shutterstock

Kui sa oled vallaline, on sul raske Tinderist mööda vaadata. Tegemist on kõige menukama kohtingurakendusega maailmas.

Tinder avalikustas, millised on selle aasta levinumad trendid, mida on sul kindlasti hea teada, kui tahad deidimoega kaasas käia või sootuks massist eristuda. 2019 märgib ka aastat, mil Z-põlvkond Tinderi vallutas, kuna alampiir liitumiseks on 18 aastat. Millenniumilapsed peavad seega aina enam kõrvale astuma.

Siin on lõppeva aasta suurimad trendid.

Emotikonid

Tinderlased on sel aastal palju kätt otsa ette laksanud. Selle emotikoni kasutamine tõusis profiilides 41 protsenti. Üle 50 protsendi Z-põlvkonna esindajatest kasutasid profiilis õlgu kehitavat märki ning OK-käemärk oli profiilis igal viiendal.

Staarid

Enim mainiti tuntud naistest profiilidel Jennifer Lopezt ja Jennifer Anistoni. Lisaks mainiti Ariana Grandet, Fleabagi, Greta Thunbergi ja Theresa Mayd. Lizzo võttis esikoha Spotify artistide osas, keda Z-põlvkond oma profiiliga linkis.

Toidutrendid

Veganivorstipirukad ja avokaado röstsaial.

Terminoloogia

Kõige levinumad Z-põlvkonna sõnad on real (tõeline, autente), lit (äge), woke («ärganud», moodsate liberaalsete vaadetega inimene), stan (fänn).

Trenditeemad

Kui millenniaalid armastavad profiilides mainida kohti, mida nad külastavad, siis Z-põlvkond toob välja missioonid.  Lisaks neile kahele asjale olid teemadena profiilides üleval veel veganlus, Brexit, Harry ja Meghani beebi, ketodieet, kliimakriis, Glastonbury, maraton, Boris Johnson.

Rohkem LGBTQ- kasutajaid

30 protsenti inimestest kasutasid More Genders funktsiooni, et oma sugu määrata ning 15 protsenti rohkem kasutati profiilides vikerkaarelippu.

Tagasi üles