Kui sa oled vallaline, on sul raske Tinderist mööda vaadata. Tegemist on kõige menukama kohtingurakendusega maailmas.
Tinderi 2019. aasta popimad trendid: deitijaid erutavad kliimakriis, Brexit ja veganvorstipirukad
Tinder avalikustas, millised on selle aasta levinumad trendid, mida on sul kindlasti hea teada, kui tahad deidimoega kaasas käia või sootuks massist eristuda. 2019 märgib ka aastat, mil Z-põlvkond Tinderi vallutas, kuna alampiir liitumiseks on 18 aastat. Millenniumilapsed peavad seega aina enam kõrvale astuma.
Siin on lõppeva aasta suurimad trendid.
Emotikonid
Tinderlased on sel aastal palju kätt otsa ette laksanud. Selle emotikoni kasutamine tõusis profiilides 41 protsenti. Üle 50 protsendi Z-põlvkonna esindajatest kasutasid profiilis õlgu kehitavat märki ning OK-käemärk oli profiilis igal viiendal.
Staarid
Enim mainiti tuntud naistest profiilidel Jennifer Lopezt ja Jennifer Anistoni. Lisaks mainiti Ariana Grandet, Fleabagi, Greta Thunbergi ja Theresa Mayd. Lizzo võttis esikoha Spotify artistide osas, keda Z-põlvkond oma profiiliga linkis.
Toidutrendid
Veganivorstipirukad ja avokaado röstsaial.
Terminoloogia
Kõige levinumad Z-põlvkonna sõnad on real (tõeline, autente), lit (äge), woke («ärganud», moodsate liberaalsete vaadetega inimene), stan (fänn).
Trenditeemad
Kui millenniaalid armastavad profiilides mainida kohti, mida nad külastavad, siis Z-põlvkond toob välja missioonid. Lisaks neile kahele asjale olid teemadena profiilides üleval veel veganlus, Brexit, Harry ja Meghani beebi, ketodieet, kliimakriis, Glastonbury, maraton, Boris Johnson.
Rohkem LGBTQ- kasutajaid
30 protsenti inimestest kasutasid More Genders funktsiooni, et oma sugu määrata ning 15 protsenti rohkem kasutati profiilides vikerkaarelippu.