Päevatoimetaja:
Heidi Ruul
Saada vihje

Suhtetreener Hussey: 4 märki, mis näitavad, et mees investeerib sinusse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Shutterstock

Öeldakse, et õige suhe on selline, kus mõlemad sarnasel määral annavad ja võtavad. Olukord, kus ainult üks pingutab, ei saa kaua kesta ning ei ole kohe kindlasti märk heast suhtest. Kuidas aga aru saada, et mees su nimel pingutab?

Kohtingutreener Matthew Hussey on aidanud tuhandeid naisi ning ütleb, et tal on deitimise puhul üks lihtne reegel: «Ära investeeri oma energiat kutti selle põhjal, kui väga ta sulle meeldib. Tee seda põhinedes sellel, kui palju tema sinusse investeerib.»

Kuidas aga aru saada, et mees pingutab? Hussey toob välja neli märki, mida silmas pidada.

  1. Tema kingitused näitavad, et ta tõesti tunneb sind. Mees, kes on pühendunud, võtab aega, et sind tundma õppida ning tema kingitused näitavad, et ta on ekspert selles, et teada, mis sulle meeldib ja mis mitte. Põhjus, miks ta ostis sulle selle Portugali reisijuhi, kuigi sa mainisid vaid poole sõnaga, et tahaksid sinna minna? Sest ta kuulab sind ja pöörab tähelepanu.
  2. Ta tahab, et kõik tema lähedased inimesed sinuga kohtuksid. Sa tead, et ta investeerib sinusse, kui ta ei võta oma aega sõpradele ja aega tüdruksõbrale kui kaht asja, mis ei tohiks toimuda samaaegselt. Kui ta kutsub sind pühadeks külla või ei suuda ära oodata, kui sa tema sõpradega kohtud, on see märk, et ta tahab, et nemadki sind samal määral armastaks mil tema seda teeb.
  3. Ta teeb tulevikuplaane. Kui ta planeerib rentida suvilat, kuigi on alles detsember, on see selge märk, et ta plaanib sinuga suvegi koos veeta. Mehed, kes kardavad pühendumist, ei julge teha plaane järgmiseks nädalavahetusekski, saati siis järgmiseks suveks.
  4. Ta postitab sinu pilte Instagrami. Instagramist on saanud mitteametlik kohtingusait, mis tähendab, et kui ta reklaamib seda, et on võetud, siis tal pole tõesti selle vastu midagi, et kõik seda teavad. Ning erinevalt puhkuse planeerimisest on sotsiaalmeedia avalik pühendumise deklareerimise koht.
Tagasi üles