Enamus Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuste allahindlustest üle kolmekümne protsendi sel aastal ei ulatu. Kuid nagu ütles ka turundusjuht, siis külastajate arvu tõusuga julgevad ka kaupmehed allahindlusi suurendada. Näiteks on Kristiine keskuse musta reede pakkumiste seas pesupoes Triumph valik tooteid -70% ja kõik täishinnaga tooted -30%. Eesti Optika prillipoest saab Musta Reede ajal uued prillid -40% soodsamalt.
Kingapoes A.B.C. King ja moepoes Lee&Wrangler saab tooteid pärishinnast poole odavamalt. Hetkel eriti trendikas rõivabränd Levi’s laseb samuti hinnad 50% alla. Rocca al Mares on rahvusvaheliselt tuntud disainer Karen Milleni looming 70% soodsam.
Osa kaupmehi ei pane oma toodetele kindlaid protsendiga allahindlusi. Näiteks on elektroonikapoel Klick mitmed tooted soodsama hinnaga müügis ning XS Mänguasjad on pannud valiku laste mänguasjadest märkimisväärselt odavama hinnaga müüki. unustatud ei ole ka koduloomi - PetCitys on valik loomatoitu 50% soodsamalt.
«Jälgides tarbija käitumist musta reede osas veelgi, siis on Google näiteks avaldanud, et novembri alguses otsivad inimesed tootegrupi põhiseid pakkumisi, sisestades otsingumootorisse märksõnad nagu «Black Friday või musta reede pakkumised kosmeetikale», «Diivanite soodustused musta reede ajal jne. Kuu keskel hakatakse guugeldama juba kindlate brändide musta reede pakkumisi,» avaldab Leif.
Kuigi valitsev suhtumine musta reede osas on skeptiline, muutub «püha» Eestis iga aastaga aina populaarsemaks. «Eelmisel aastal oli Kristiine keskuses musta reede ajal tavalise kuu lõpu reedega võrreldes 32 protsenti rohkem inimesi. Rocca al Mare keskuses oli külastajate arv lausa 66 protsenti tavapärasest suurem.
«Tõsiasi on ka see, et mida rohkem külastab keskuseid inimesi, seda agaramad on kauplejad tegema allahindlusi. Tänu sellele saab tegelikult öelda, et pakkumised lähevad iga aastaga aina paremaks ning poed teevad allahindlusi oluliselt julgemalt kui varasemalt,» tõdeb Leif. «Oluline on kindlasti ära mainida, et Ameerikas toimubki must reede ainult reedel, siis Eestis kestab see enamike kaupmeeste puhul terve nädalavahetuse.» Ka Ameerikas võtab üha enam hoogu see, et kaupmehed teevad soodusmüüke terve novemberi või detsemberi ning ei keskendu enam pelgalt ühele päevale või nädalavahetusele.