Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

SÕBRANNA PROOVISÕIT. Kas kiire ja kallis sportauto teeb õnnelikuks? (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Renault Megane R.S. on üks vinge auto, selle võib kohe ära öelda. Ta on ilus ja edev, tal on lisasid rohkem kui jõuab kokku lugeda ning... janune on ta ka. Väga janune.

Mind on alati paelunud küsimus: kas kallis auto teeb õnnelikuks? Mul on senini olnud autod, mille vanus ületab kümmet aastat ning kuigi nendega pole ma kunagi käinud hoolduses (vaid olen käinud remondis), siis on nad mind õnnelikuks teinud küll. Vähemalt aegadel, mil nad pole parasjagu katki olnud - sest auto on eelkõige minu jaoks ikkagi tarbeese.

Seetõttu oli Renault Megane'i sportversiooni proovimine mõnevõrra elevusttekitav. Nii palju kellasid ja vilesid! Nii kõva kiirendus, et tunne on, nagu istuks õhku tõusvas lennukis. Seksikas interjöör, superilus välimus, targad lisad... Kuid selle iluga kaasnes ka suur hirm, et Tallinna teed lõhuvad lihtsalt sõidunaudinguks loodud auto ära. Ka oli õige pea mul üsna selge, et hirm liikluses kõksatud saada on kalli autoga mitmekordne - asi, mille pärast pole ma elus pidanud kunagi muretsema.

Milliseid emotsioone tekitab aga sportautoga sõitmine, mida peaks üks naine vaatama, kui hakkab autot valima - seda vaata lähemalt juba videost!

Ahjaa, kas kallis sportauto siis teeb õnnelikuks? Vastus on, et tõenäoliselt teeb küll - kui sul on piisavalt raha ja vahendeid, et selle janust kurku kütusega täita ning seda laitmatus korras hoida. Aga kui sul juba need vahendid on olemas, siis ilmselt ei pea sa ka muretsema eriti pere toidueelarve pärast, nii et kuivõrd nende kahe asja vahel on põhjuslik seos - see jäägu juba igaühe enda otsustada.

Renault Megane Sport Trophy

Hind alates 35 090 eurot

Uue MEGANE R.S.-i jõuline ja omanäoline disain rõhutab üheselt auto suurt jõudlust ja kasutatavaid tehnoloogiaid. Muljetavaldav esiosa tõmbab tähelepanu 60 mm esitiibade, Vormel-1-st inspireeritud esisplitteri ning R.S. Vision esituledega. Tugevalt eenduvad rattakoopad, tagumine difuusor keskel asuva summutiotsaga, külgmised kaitseliistud ja 18" või 19" valuveljed rõhutavad auto dünaamilisust.

Interjöör keskendub sõidunaudingule. See ei varja oma sportlikku iseloomu, kuid pakub samal ajal rohkelt mugavust ning tagab auto sobivuse igapäevaseks kasutamiseks. Näidikutepaneel kindlustab kohese infoedastuse, sportlikud esiistmed pakuvad suurepärast külgtuge. Eriline juhtimisfunktsioonide ja «nullpunkti» markeeringuga rool, alumiiniumist pedaalikatted ning punased kujunduselemendid

Mootor: 1,8 TCe 300 EDC GPF

Võimsus: 223 (300) @ 6000

Pöördemomen:t 400 @ 3200

Kütus: bensiin

Käigukast: 6-k automaat

Märksõnad

Tagasi üles