Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

6 kavalat nippi, et kohtingurakenduses paremini skoorida

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Erik Reis / PantherMedia / Scanpix

Kas teadsid, et vahel piisab ainult erksat värvi riiete kandmisest? Siin on kuus asja, mida kohtingurakendust kasutades meeles pidada. 

1. Pea meeles, et mehed ei postita enamasti parimaid pilte

See tähendab, et ära ole liiga kriitiline. On küllalt juhtumeid, kus pildil väga kuum paistnud mees on päriselus tükkmaad lühem ja tavalisem ning muidugi ka vastupidi - üsna tavaline kutt on päriselus väga sarmikas. 

2. Tee esimene samm

Sa võid ju päriselus peljata mehele baaris lähenemist, aga kohtingurakenduses pole selleks põhjust. Ole julge ja tee esimene samm! Saada silmarõõmule vaimukas ja lühike sõnum. Mis on kõige hullem, mis saab juhtuda? Sa ei saa vastust? Siis saad kohe edasi liikuda. 

3. Eelista erksaid värve

Tinderi statistika järgi poseerib 72 protsenti kasutajatest oma esimesel fotol neutraalset tooni riietes, kas mustas, tumesinises, beežis või valges. Isegi, kui armastad maalähedasi toone üle kõige, tasub foto jaoks välja otsida see punane kleit, mis sul kapinurgas seisab. Kõik seisneb tähelepanu püüdmises. 

4. Suuna pilk kaamera paremasse nurka

Tinderi statistika tõdeb, et inimesed, kes vaatavad fotodel otse, saavad ligikaudu 20 protsenti tõenäolisemalt rohkem «meeldimisi». Küll aga ei tähenda see, et peaksid otse kaamerasse vaatama. Mõte seisneb kaameraga silmkontakti loomises.

5. Ära kata end kinni

Sarnaselt kaamerast eemale vaatamisega, vähendavad su šansse ligikaudu 12-15 protsenti ka päikeseprillide ja mütsi kandmine. Niimoodi peidad oma haavatavust ja ei tundu päris.

6. Naerata!

Tinder tõdeb, et fotol naeratamine toob sulle ligi 14 protsenti rohkem edu. Mitte keegi ei taha, et teda ära tõugataks ja keegi, kes naeratab, tundub sõbralikum ja ligitõmbavam, vahendab Cosmopolitan. 

Tagasi üles