Tuleb välja, et sotsiaalmeedia mõjutab tugevalt ka väikeste laste unistusi.
Uuring: tänapäeva lapsed ei ihka enam kosmosesse, vaid unistavad hoopis sellest ametist
Hiljuti tehtud uuring väidab, et tänapäeva lapsed pürgivad kolm korda suurema tõenäosusega juutuuberi karjääri kui astronaudi oma poole.
Mänguasjade tootja Lego küsitles 3000 last Ameerika Ühendriikides, Suurbritannias ja Hiinas, kes olid vanusevahemikus kaheksa kuni 12 eluaastat. Lisaks küsitleti ka 326 lapsevanemat, kelle lapsed on vanusevahemikus viis kuni 12 eluaastat.
Peaaegu kolmandik küsitluses osalenud lastest vastasid, et nad tahavad suurena saada juutuuberiks, sealhulgas kõigest 11 protsenti lastest ihkasid saada astronaudiks.
Küll aga varieerusid vastused sõltuvalt laste asukohast. Rohkem kui pooled Hiina lastest soovisid saada astronaudiks, muutes selle kõige populaarsemaks elukutseks, vahendab msn. Hiina laste hulgas järgnesid astronaudi elukutsele õpetaja, muusiku ja profisportlase ametid, jättes juutuuberi viimasele kohale.
Ameerika Ühendriikides ja Suurbritannias oli juutuuberi elukutse laste esimene eelistus. Sellele järgnesid õpetaja, profisportlase, muusiku ja astronaudi amet.