/nginx/o/2011/06/08/618206t1hed37.jpg)
Naised kasutavad sotsiaalmeediat oma imago kujundamiseks või firma ärilise tegevuse edendamiseks meestest erinevalt ära, vahendas teadus.err.
Naised kasutavad sotsiaalmeediat oma imago kujundamiseks või firma ärilise tegevuse edendamiseks meestest erinevalt ära, vahendas teadus.err.
Sotsiaalmeediaekspert dr Page Leicesteri ülikoolist avastas, et noored naised oskavad tänu oma emotsionaalsemale loomusele postitada Facebookis ja Twitteris selliseid tekste, mis puudutavad rohkem fännide südameid ja mõjuvad väjlendusrikkamalt.
Noorte naiste (vanuses 19 kuni 25) ekspressiivne keelekasutus on mänginud ka olulist rolli sotsiaalmeedia keelekasutuse trendide määramisel, sest nende stiili on hiljem üle võtnud ka vanemad naised ja teismelised poisid, kuid mitte mehed.
Eksperdi koostatud teadustöö näitas veelgi, et kuulsused ja avaliku elu tegelased rakendavad sotsiaalmeediat justkui teise lavana, kus püüavad oma austajaid rõõmustada ja kus edastavad sõnumeid, et luua jälgijatele isikliku ja lähedase suhtluse kujutlus.