Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Inimesed on tänulikud selle rõivabrändi elutruude tootefotode eest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Foto: Tomas Anderson / PantherMedia / Tomas Anderson

Internetist rõivaste ostmise puhul on kõige suuremaks miinuseks see, et sa ei saa tooteid enne ostmist selga proovida. Ja kui tooteid esitlevate modellide kehasid veel arvutiga töödeldakse, siis seda suurem on möödapaneku võimalus.

Mitte aga kõik rõivabrändid ei töötle modellide kehasid ideaalseteks. Näiteks ASOS on üks neist brändidest, kes on viimasel ajal saanud palju positiivset vastukaja, sest kasutab oma toodete esitlemiseks väga erinevaid kehatüüpe, ega ürita neil esinevaid voldikesi või venitusarme kuidagi varjata.

See, et Asos oma fotosid ei töötle, ei tähenda muidugi seda, et nendel poseerivad naised kuidagi halvad välja näeksid. Tegemist on kenade naistega, kes esitlevad tooteid suurepärasel ja elutruul viisil.

Vaata mõningaid fotosid, mis ASOS-e austajad on internetis välja toonud (piltidele peale vajutades näed neid täissuuruses). Kui oluline on sinu jaoks, et veebipoes nähtavad fotod oleksid elutruud? Kas sina oled tellinud internetist rõivaid ja hiljem tõdenud, et piltide peal paistsid need hoopis teistsugused?

Tagasi üles