Samsung Eesti tootekoolitaja German Baranov annab mõned head nipid, kuidas töölauda organiseerida ja puhtana hoida.
Lihtne viis paberimajandust vähendada on paberit üldse mitte tekitada. See on kasulik nii sinu lauale kui ka keskkonnale. See tähendab, et kui vähegi võimalik, võiks dokumendid olla digitaalselt kujul arvutis või pilveteenuses ja printida võiks vaid dokumente, mida tõesti muul moel kasutada ei ole võimalik. Kui on tegu paberiga, mida sul digitaalsel kujul veel ei ole, siis kasuta võimalusel skannerit ja vabane seejärel paberversioonist.
«On arusaadav, et päris ilma paberiteta kontoris läbi ei saa. Siiski meeldib veel tänapäevalgi paljudele dokumente lihtsalt lugemiseks välja printida. Töölaua ja keskkonna huvides võiks aga kaaluda sellest harjumusest loobumist,» rääkis Baranov.
2. Tööta ühe asjaga korraga
Mitme asjaga korraga tegelemine tekitab töölauale palju segadust. Kui mitme projektiga seotud dokumendid on samal ajal laual, tekib sinna omajagu rohkem paberimajandust, mis võtab ruumi ära.
Selle vältimiseks tuleks läheneda tööülesannetele ükshaaval ning ühe lõpetamisel asuda teise kallale. Kindlasti usuvad paljud, et nad on suurepärased rööprähklejad, kuid sellele vaatamata tasub võimalusel keskenduda vaid ühele asjale korraga. Nii on tulemus kvaliteetsem ja laud puhtam.
3. Kasuta sobivat kontoritehnikat
Sellele, kuidas töölauda hästi organiseerida, tasub mõelda juba siis, kui kontorit sisustatakse. Nimelt on mitmeid häid viise töökeskkonna efektiivsuse tõstmiseks, mida saab teha juba enne, kui töö pihta hakkab.