Päevatoimetaja:
Heidi Ruul
Saada vihje

Uuring: suur osa naisi hoiab kokku ühe kõige olulisema ilutoote pealt

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kosmeetik Helin Tenson.
Kosmeetik Helin Tenson. Foto: Liina Notta

Kosmeetik Helin Tensoni sõnul on enamik näonaha probleeme tingitud valest näohooldusest, sest naised ei tunne oma näonahka piisavalt hästi. 

Kosmeetikabränd Artistry poolt läbiviidud küsitluste kohaselt on kolme või enama näonaha probleemiga kimpus 95 protsenti naistest. Enim teevad muret näonaha kuivus, kahvatu jume, ebaühtlane nahavärv, liigne pigmentatsioon ning erinevad vanusest tingitud ilmingud, näiteks kortsud ja naha lõtvumine. 

Neliteist aastat kosmeetikuna töötanud Helin Tensoni sõnul tuleks näokreemi valimisel selgitada esmalt välja, milliseid toimeaineid näonahk tegelikult vajab. «Eesti naine on üha rohkem teadlik näohooldustoodetest ning sagedamini leitakse tee ka kosmeetiku või dermatoloogi juurde. Sellele vaatamata valib suur osa naisi näokreemi kas sõbranna soovitusel, reklaami ajendil või hinnatundlikkusest tingitult sooduskampaania ajal. Samuti toimitakse paljuski katseeksitusmeetodil – kui kreem näole ei sobi, siis kehale ehk ikka sobib ning minnakse taaskord hulludele päevadele uue kreemi jahile,» rääkis Tenson.  

«Vaid iga kolmas Eesti naine teab, milline näonahk tal on ning kasutab vastavalt sellele õigeid tooteid. Üle poole naistest ei oska oma näonahale üldse mingit diagnoosi anda – eeldatakse, et nahk on kuiv ning kasutatakse niisutava toimega näokreemi või -seerumit, kuid lähemal vaatlemisel selgub, et nahk on alt rasune, näha on nii komedoone kui vistrikke. Ei saa öelda, et probleemne näonahk on vale kreemi süü, aga selle mõju ei tohi kindlasti alahinnata,» lisas Tenson. «Individuaalne nahahooldus on muutumas üha populaarsemaks, sest enamik naisi vajab lahendust mitmele probleemile korraga.»

Artistry poolt läbiviidud küsitlustes osales kokku üle 32 000 inimese üle maailma. Kümne aasta vältel toimunud arvutipõhiste analüüside ja küsitluste eesmärgiks oli selgitada välja, milliste näonahaga seotud probleemide üle inimesed maailmas kõige enam kurdavad.

Tagasi üles