Kujutage ette, et teie laps käib koolis, kus alates neljandast klassist on tööõpetus jagatud kaheks haruks: pooled õpilased saavad rohkem käsitööd, teine pool aga tehnoloogiaõpetust. Ja nüüd kujutage ette, et kool jagab neljanda klassi lapsed automaatselt nende kahe haru vahel ära vastavalt sellele, mis soost laps on. Teie laps, kes juhtub olema nokuga mudel, pannakse tehnoloogiagruppi, kuhu ta sooviski pääseda. Ta hakkab saagima, lihvima, õpib masinatega ümberkäimist, kirjutab üks Eesti ema (autor toimetusele teada).
Tellijale
Eesti ema pahane: miks peab minu laps õppima kuduma lihtsalt seetõttu, et tal pole nokut? (20)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ja siis lähete te emadepäeva puhul korraldatud õpilastööde näitusele ning käsitööõpetaja tuleb teie käest küsima, kas te ikka õpetate oma lapsele heegeldamist, kudumist, õmblemist. Kui ei õpeta, jäävad näpud kangeks, seletab õpetaja. Ta loeb üles kõik oskused, mida tüdrukutegrupp selleks ajaks juba omandanud on.