/nginx/o/2019/05/10/12152642t1h9dda.jpg)
Kujutage ette, et teie laps käib koolis, kus alates neljandast klassist on tööõpetus jagatud kaheks haruks: pooled õpilased saavad rohkem käsitööd, teine pool aga tehnoloogiaõpetust. Ja nüüd kujutage ette, et kool jagab neljanda klassi lapsed automaatselt nende kahe haru vahel ära vastavalt sellele, mis soost laps on. Teie laps, kes juhtub olema nokuga mudel, pannakse tehnoloogiagruppi, kuhu ta sooviski pääseda. Ta hakkab saagima, lihvima, õpib masinatega ümberkäimist, kirjutab üks Eesti ema (autor toimetusele teada).
Ja siis lähete te emadepäeva puhul korraldatud õpilastööde näitusele ning käsitööõpetaja tuleb teie käest küsima, kas te ikka õpetate oma lapsele heegeldamist, kudumist, õmblemist. Kui ei õpeta, jäävad näpud kangeks, seletab õpetaja. Ta loeb üles kõik oskused, mida tüdrukutegrupp selleks ajaks juba omandanud on.