Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Järjekordne kiirmoebränd sai kiita, sest kasutas erilist modelli

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Shutterstock

Kiirmoebränd Primark pälvis oma austajate tunnustuse, sest kasutas oma kampaanias modelli, kelle naeratus ei vasta just levinud ilustandardile.

Nimelt oli Primarki hiljutise kampaania üheks näoks modell Symone Lu, kellel puudub üks esihammas. Fännid jätsid moebrändi postitatud pildi alla sadu kommentaare, jagades kiitust antud modelli kasutamise eest.

«Kui ma olin 18-aastane, siis veetsin autoõnnetuse tõttu neli kuud ilma esihambata. See kõigutas minu enesekindlust ja ma pidin naeratades iga kord oma suud varjama, lõpuks oli mul piinlik üleüldse suud avada. Kui ma oleksin seda pilti tol ajal näinud, siis oleks see mind palju aidanud,» oli ühe jälgija kommentaar. «Ma küll ei tea, mis põhjusel tüdrukul üks hammas puudu on, kuid mulle meeldib, et Primark näitab oma kampaaniates nii-öelda «päris inimesi», lisas teine.

Eelnevalt on Primark oma kampaaniates kasutanud näiteks albiinot ning vitiliigo ja Downi sündroomiga modelli.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Primark (@primark) on

Tagasi üles