Võiks eeldada, et Facebookis teiste profiile vaatavad inimesed on huvitatud sellest, mida inimesed kirjutavad või mida jagavad, kuid shine.yahoo.com vahendatud uuring tõestas, et tegelikult vaadatakse kõige rohkem profiilipilti ning kõik ülejäänu on teisejärguline.
Kõige rohkem tuntakse Facebookis huvi profiilipiltide vastu
EyeTrackShop uurib seda, kuhu inimese pilk arvuti ekraanil liigub. Nende uurimus tõestas, et Facebooki vaadates peatub inimeste pilk kõige pikemalt profiilipiltidel ning inimese sõprade piltidel.
Uurimus koostati kõigest 30 inimese põhjal, seega ei ole see väga põhjalik. Uuritavad inimesed külastasid ka teisi portaale nagu LinkedIn, Google+, Youtube, Tumblr, Twitter, Flickr, Pinterest ja muid.
LinkedIn portaali puhul osutus suurema tähelepanu tõmbajaks inimeste ametinimetus, mitte pilt. Üldiselt oli kõigi suhtlusportaalide puhul enim oluline just profiililehekülje ülemine osa.
Seega peaksid tööotsijad muu hulgas hoolitsema, et neil oleks profiilis viisakas pilt ja ametinimetus välja toodud. Samuti tuleb kasuks, kui kõik vajalik info, mida soovitakse teistele märgatavaks teha, oleks kohe lehe ülemises osas.