Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Loomelinnaku südames seab end sisse ainulaadne pop-up showroom

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Erakogu

Tallinn Music Week on kohe-kohe ukse taga ja seekord on erinevaid kunsti- ja kultuurivorme koondaval festivalil ka spetsiaalselt disainile pühendatud ala. Esimest korda avab festivali raames uksed Showroom INTRO.

Esmakordselt esitleb Tallinn Music Weekil nooruke INTRO põnevat kontseptsiooni pop-up showroomist. Kahe nädala jooksul presenteeritakse kohalikku disaini nii Eestit väisavatele artistidele kui linnarahvale. Koostöös Disainikeskusega tutvustatakse siinseid loojaid ning loomemajandust läbi showroomi, disainituuri ning interaktiivse disainikaardi.

INTRO moto Tallinn Music Weekil on lisaks helilisele naudingule pakkuda ka visuaalseid elamusi. Nii avaneb artistidel võimalus showroomis esindatud toodetega oma etteasteid täiendada. Ühtlasi saab linnarahvas huvitavaid disainiampse ka endale soetada.

Showroom INTRO x TMW showcase kestab 23. märtsist kuni 7. aprillini. Koha on võtnud INTRO sisse aadressil Telliskivi 62. Otsida tuleb heledat konteinermaja, mis on seni olnud tuntud Valhalla stuudipoena. Kahel nädalal ootavad külastajaid sellised brändid nagu Kätrin Beljaev, Mari Masso, Poodles Club, BSURD, SECO, Marat, KUUL, SHAY ja paljud teised.

Disainikeskuse interaktiivne ja kergesti kasutatav disainikaart asub siin!

Tagasi üles