Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Vanaemad näitavad, kuidas pagaritooteid peab reklaamima

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Kellele ei seostuks kõige maitsvamad ahjupirukad ja pehmemad saiakesed nende vanaemaga? Aga miks mitte neid siis ka vanaemade abiga reklaamida? Just seda ongi nüüd tehtud.

Nimelt ulatas üks Venemaa ettevõte oma abikäe Yakutskis asuvale pagariärile. Kokku kutsuti hulk glamuurseid vanaemasid, kes pandi poseerima koos saiakeste ja muude maitsvate asjadega, mis antud pagariärist pärit olid.

Olgu öeldud, et pagariäril endal ei olnud antud kampaaniaga midagi pistmist, reklaamikompanii lihtsalt otsustas omavoliliselt neid aidata.

Fotosessiooni teemaks oli antud pagariäri moto «maitsev nagu vanaema juures.» Vanaemad said selga glamuursed riided, päikeseprillid ja ehted, et poseerida kõige lahedamate aksessuaaride – küpsetistega.

Vaata nüüd neid pilte ja proovi mitte sõõrikut tahta!

Tagasi üles