Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Kuhu kadus Lacoste särkidelt kuulus roheline krokodill?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Foto: Shutterstock

Kui sa mõtled moebrändile Lacoste, siis tõenäoliselt mõtled sa kohe nende ikoonilisele ja kergelt äratuntavale logole – rohelisele krokodillile. Aga kui krokodilli asemel oleks hoopis kilpkonn või kakkpapagoi? Kas ostaksid endiselt Lacoste tooteid?

Nimelt on Lacoste otsustanud välja anda erikollektsiooni, mille toodetelt puudub kuulus krokodill – see sama, kes on ettevõttega 85 aastat käsikäes käinud. Sellise erandi üle ei tasu brändi austajatel siiski kurvastada, sest kollektsiooni eesmärk on tänuväärne – tõsta inimeste teadlikkust väljasuremisohus loomade kohta. Maailma Loomade Fondi andmetel kaotame me igal aastal tuhat kuni kümme tuhat loomaliiki. Peab ütlema, et see kõlab üsna hirmuäratavalt.

Seekord on krokodilli valitud asendama 10 erinevat väljasuremise äärel olevat looma, nende seas kakkpapagoi, California kondor ja Sumatra tiiger. Kui midagi ette ei võeta, siis suure tõenäosusega surevad antud liigi välja juba loetud aastate jooksul.

Erikollektsioonis olevate polosärkide hinnaks oli enam kui 160 eurot, kuid sellegi poolest müüdi see väga kiiresti läbi. Kokku valmistati 1775 toodet, mille müügikasumist pool annetatakse Rahvusvahelisele Looduskaitseliidule.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ELLE België (@elle_belgie) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lacoste (@lacoste) on

Tagasi üles