Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Gucci moemaja tõi turule rassistliku kampsuni

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Foto: Kuvatõmmis Instagramist

Gucci moemaja on sattunud järjekordse skandaali keskele ja fännid ei ole ajaloolise brändi suhtumisega rahul.

Gucci moemaja paiskas müüki balaclava ehk eesti keeles kaelusmütsi stiilis kampsuni, mis kujutab blackface'i. Blackface on ingliskeelne väljend, mis tähendab lavagrimmi abil heledanahalise inimese tumedaks võõpamist. See oli populaarne tehnika 19. sajandil teatrites ja pani aluse paljudele rassistlikele stereotüüpidele.

Gucci moemaja nägi, kuidas internet nende kampsunile reageeris, võttis eseme kodulehelt maha ja vabandas kõikide klientide ees.

«Gucci vabandab südamest solvangu eest, mis balaclava kampsun on põhjustanud. Me kinnitame, et ese on meie netipoest ja füüsilistest poodidest eemaldatud. Me leiame, et mitmekesisus on üks meie fundamentaalsetest väärtustest, mida kaitseme ja austame kõigis oma otsustes. Me oleme pühendunud mitmekesisuse suurendamisele läbi oma organisatsiooni ja tahame selle intsidendi muuta võimsaks õppetunniks Gucci meeskonnale ja kõigile teistele,» kirjutas bränd.

Allikas: Cosmopolitan 

Tagasi üles