Armastatud kiirmoebränd Zara on asendanud oma legendaarse logo uuega ja kliendid ei ole rahul.
Kiirmoebränd Zara vahetas märkamatult logo ja paljud kliendid on pahased
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tegemist on teise logo vahetusega kiirmoebrändi 45. tegutsemisaasta jooksul. Hispaania päritoluga Zara uut logo võib silmata brändi kodulehel ja sotsiaalmeediakontodel. Insider vahendab, et brändi uus logo on kujundatud disainiagentuur Baron & Baroni poolt.
The new Zara logo is Fabien Baron being Fabien Baron, a typography he first used for Harper’s Bazaar in the early 1990s and seen consistently since https://t.co/xN9Bt0Cq91 pic.twitter.com/JfhzH69jz7
— Gareth Hague (@gareth_hague) January 27, 2019
Paljud kliendid ei ole uue logoga rahul ja viskavad sotsiaalmeedias selle üle nalja.
Zara have updated their logo. pic.twitter.com/GhhQziNV1D
— It’s a Fabio ✌︎⁂ (@fffabs) January 26, 2019
Thank-you for coming to my TedTalk #Zara pic.twitter.com/BqiJMWefmH
— Taya Try ? (@soyuxr) January 29, 2019
Kuidas sulle uus Zara logo meeldib?