Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Armastatud rõivabränd on reklaamiga liiale läinud? Kliendid pahandavad kummaliste tootefotode pärast

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Populaarse kiirmoebrändi Zara reklaamfotod on sotsiaalmeedias tekitanud palju kõmu. Fännid spekuleerivad isegi, kas tegemist võib olla sotsiaalse eksperimendiga. 

Segaduses kliendid on viimase nädala jooksul jaganud sotsiaalmeedias oma frustratsiooni viisi üle, kuidas bränd oma rõivaid tootefotodel esitleb.

Üks klient jagas oma Twitteris tootefotot, kus modell kandis seljas tagurpidi mantlit ja kirjutas sinna juurde kommentaari, et see on põhjus, miks Zara asjade ostlemine internetis on võimatu.

Hoolimata sellest, et brändi rõivaid ja aksessuaare armastavad paljud, on säuts kogunud tohutult meeldimisi ja seda on jagatud tuhandeid kordi.

Üks teine klient soovitas Zaral lõpetada moefotode tegemise ja inimestele lihtsalt riideid näidata. Kolmas viskas õhku küsimuse, et ehk on tegemist sotsiaalse eksperimendiga.

Küll aga leidub ka positiivselt meelestatud kliente, kes brändi kaitsevad. «Kui sa tõeliselt Zarat armastad, oskad sa vigadest kõrvale vaadata ja fotole klikkida, et sealt normaalsed pildid avada. See on kunstiline, ma armastan seda,» kirjutas üks fänn.

Bränd ise kommenteerima ei nõustunud, vahendab The Sun.

Tagasi üles