Ühe varasema uuringu põhjal on Y-generatsioon nõus reisimise nimel seksist loobuma. Nüüd tuleb välja, et lisaks reisimisele eelistavad nad seksile ka internetis ostlemist.
Uuring: Y-generatsioon eelistab seda ettevõtet seksile
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Max Borges Agency viis läbi uuringu, mille tulemustest selgus, et 44 protsenti Y-generatsiooni esindajatest loobuksid aastaks ajaks pigem seksist kui internetis ostlemisest ja Amazoni kasutamisest. 77 protsenti vastanutest sõnas, et valiksid aastaks ajaks pigem internetis ostlemise kui alkoholi tarvitamise.
Uuringus küsitleti 1108 inimest vanusevahemikus 18 kuni 34 eluaastat, kes olid eelmise aasta jooksul Amazoni internetikaubamajast erinevaid tarbekaupu tellinud, vahendab Business Insider.