Y-generatsioonile pannakse pahaks mitmeid asju. Viimati süüdistati neid jõulutraditsioonide hülgamises ja nüüd leitakse, et nende tõttu on oma aja ära elanud ka tuunikalakonserv.
Y-generatsiooni süüdistatakse selle toiduaine populaarsuse kahanemises
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
The Wall Street Journali andmetel on tuunikalakonservi tarbimine langenud viimase kolmekümne aasta jooksul kuni 42 protsenti, väites, et klassikalised kalakonservid on trendikatele Y-generatsiooni esindajatele üleliigsed.
Kõigest 32 protsenti inimestest vanuses 18 kuni 34 eluaastat on viimasel ajal ostnud kalakonservi, võrreldes inimestega vanuses 55 ja rohkem, kellest eelistavad konserve ligikaudu 45 protsenti.
Väidetavalt soovivad noored tarbida värsket kala, kuid Y-generatsioonile pannakse süüks ka laiskust, nentides, et konservi avamine on liialt keerukas, vahendab Metro.