Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Pilk peale: Dolce&Gabbana uus reklaam sattus rassismisüüdistuste alla

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Instagram

Uus Dolce&Gabbana reklaam on sattunud pahameele alla, kujutades seal hiinlannat pulkadega itaalia toitu söömas.

Tuntud brändi Instagrami kontole postitatud videos istub hiinlanna firma riietes ning proovib erinevaid itaalia toite süüa pulki kasutades. Naine proovib naeru kihistades pulkadega süüa pitsat, suurt cannolit ja spagette.

Video oli mõeldud promoma riidebrändi uut kampaaniat DG Loves China, kuid on saanud hulganisti negatiivset tagasisidet. Brändidele kriitikat jagav sotsiaalmeedia konto Diet Prada jagas videot ning kirjutas, et see on solvav. Konto tegijate sõnul on brändi kampaania sihtgrupp väsinud stereotüüpidest ning reklaam viitab justkui hiinlased ei oleks võimelised kohanema teiste kultuuridega.

Pärast video jagamist on paljud inimesed väljendanud oma pahameelt ning lubanud brändi boikoteerida, kui nad avalikult ei vabanda, vahendab Independent.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#DGlovesChina ? More like #DGdesperateforthatChineseRMB lol. In a bid to further appeal to luxury's covetable Chinese consumers, @dolcegabbana released some hella offensive “instructional” videos on the usage of chopsticks. Pandering at it's finest, but taken up a notch by painting their target demographic as a tired and false stereotype of a people lacking refinement/culture to understand how to eat foreign foods and an over-the-top embellishment of cliché ambient music, comical pronunciations of foreign names/words, and Chinese subtitles (English added by us), which begs the question—who is this video actually for? It attempts to target China, but instead mocks them with a parodied vision of what modern China is not...a gag for amusement. Dolce & Gabbana have already removed the videos from their Chinese social media channels, but not Instagram. Stefano Gabbana has been on a much-needed social media cleanse (up until November 2nd), so maybe he kept himself busy by meddling with the marketing department for this series. Who wants to bet the XL cannoli “size” innuendos were his idea? Lmao. • #dolceandgabbana #altamoda #rtw #dgmillennials #stefanogabbana #shanghai #chinese #italian #cannoli #meme #wtf #dumb #lame #chopsticks #foodie #tutorial #cuisine #italianfood #asianmodel #asian #chinesefood #dietprada

A post shared by Diet Prada ™ (@diet_prada) on

Tagasi üles