Uus Dolce&Gabbana reklaam on sattunud pahameele alla, kujutades seal hiinlannat pulkadega itaalia toitu söömas.
Pilk peale: Dolce&Gabbana uus reklaam sattus rassismisüüdistuste alla
Tuntud brändi Instagrami kontole postitatud videos istub hiinlanna firma riietes ning proovib erinevaid itaalia toite süüa pulki kasutades. Naine proovib naeru kihistades pulkadega süüa pitsat, suurt cannolit ja spagette.
Video oli mõeldud promoma riidebrändi uut kampaaniat DG Loves China, kuid on saanud hulganisti negatiivset tagasisidet. Brändidele kriitikat jagav sotsiaalmeedia konto Diet Prada jagas videot ning kirjutas, et see on solvav. Konto tegijate sõnul on brändi kampaania sihtgrupp väsinud stereotüüpidest ning reklaam viitab justkui hiinlased ei oleks võimelised kohanema teiste kultuuridega.
Pärast video jagamist on paljud inimesed väljendanud oma pahameelt ning lubanud brändi boikoteerida, kui nad avalikult ei vabanda, vahendab Independent.