2014. aasta Tim Burtoni biograafiline kunstifilm «Suured silmad» («Big Eyes») jäi aga silma Karl-Christoph Rebasele, kes samastub stiililiselt peategelase Margaret Keanega: «Illustreerin suurte silmadega olendeid ka ise nüüdseks juba aastaid. Lisaks nii nagu filmis, tuleb ka minu kostüümides välja rohkelt sinist värvi, jõulisust ja julgust!». Tuginedes tõsielusündmustele, räägib Rebase valitud film tuntud kunstnikust Margaret Keane’ist, kes võlus üldsust 50ndatel aastatel oma salapäraste maalidega, milles kesksel kohal on haaravad, ent samas ka hirmutavad suured silmad.
Karola Kaugema toob PÖFF: Black Catwalkil lavale oma nägemuse Neil Jordani 2005. aasta filmist «Hommikusöök Pluutol» («Breakfast on Pluto»), mis oli 2006. aastal ka PÖFFi filmiprogrammis. Film räägib meile loo 60ndate Iiri väikelinnas elavast Patrick Brandenist ehk Kittenist, noorest transvestiidist, kes suundub Londonisse otsima oma ema. Kuigi film on äärmiselt traagiline, säilitab peategelane kogu filmi vältel oma hämmastava optimismi ning filmi süngeid stseene saadavad lustakad 70ndate laulud. Kaugema jaoks ei olnud filmi valik keeruline: «Tegemist on ühe minu lemmikfilmiga, mis on mind moealaselt väga palju inspireerinud.»
Etenduse kõige hilisem film pärineb Kirke Talu valikust ning selleks on Alex Garlandi 2015. aasta film «Ex_Machina» («Ex Machina»). Linateos jutustab meile loo 24-aastasest kodeerijast Calebist, kes võidab võimaluse veeta nädala oma tööandja privaatmäel. Peagi avastab aga mees, et on hoopis osa eksperimendist ning peab antud perioodi veetma maailma esimese tõelise tehisintellektiga. «Inspiratsiooniks valitud filmi järel tekkis mul küsimus - kas see, et tegemist on tehisintellektiga, paneb mind uskuma tema teadvusesse? Enda kollektsiooniga tahan hägustada piire tehisintellekti ja inimese vahel, liites kokku materjalid, mis jäljendavad nii roboti futuristlikkust kui ka inimese enda keha, vormi ja olemust,» selgitab Talu.