Lisaks tõi ta välja: «Seaduse järgi toetab lasteaed kodu ning koolivalmiduse eest vastutab vanem ise.» Siiski mainis Kristi, et on vanemaid, kes väga hoolivad oma lapsest ja on huvitatud tema käekäigust.
Kristi pani lapsevanematele südamele, et nad ei ootaks oma lastelt liiga palju, sest pettumus võib olla suur ja lapsel on seda raske taluda. «Muidugi tahab vanem, et ta laps areneks, oleks suutlik ja jõuaks koolieelsetel aastatel kiiresti edasi, aga tegelikult tuleks oma ootused kohandada lapse reaalsete võimetega. Iga laps areneb oma tempos.»
Sõimeealiste laste puhul pidas õpetaja oluliseks, et lapsevanem õpetaks põnnile kodus enne sõimega harjutamist teatud asjad selgeks. «Kui laps oskab ise nina pühkida, potil käia ja lusikaga süüa, tunneb ta end lasteaias palju turvalisemalt. Kui puudub kindlus, siis kipub tulema ka nutt,» lisas ta.
Veel soovitas õpetaja kodus harjutada sama päevakava, mis on lasteaias, siis on lapsel lihtsam kohaneda. «Saan aru vanematest, kes käivad tööl ja toovad lapse lasteaeda, aga ei mõista neid vanemaid, kes istuvad kodus ja toovad oma sõimeealise lapse aeda, arvates, et lasteaed teeb imet...,» avaldas Kristi arvamust. «Nõnda aitab õpetaja läbida selle eluetapi, millega ise ei suudeta ega taheta kodus toime tulla.»
Pingete ja arusaamatuste vältimiseks soovitas lasteaiaõpetaja kindlasti osa võtta arenguvestlustest. «Info, mida jagatakse, jääb konfidentsiaalseks,» kinnitas ta.
«Oluline on õhtul lapsele järele tulles tunda huvi, kuidas lapsel päev läks ja kui on probleeme, püüda neid õpetajaga lahendada,» soovitas Kristi. «Tuleb võtta aega iseenda ja lapse jaoks.»