Vibraatorite maailmas on raske suuri uuendusi ette kujutada – teame me ju kõik, mis riiulitelt leida. Ikka need vibreerivad lelud, nende kõrval klassikalisemat sorti dildod, erinevad vaid ehk värvilt ja mööndustega ka kujult. Ometi tuli sekslelude bränd Womanizer neli aastat tagasi turule täiesti uuendusliku mõnumasinaga. Ja nagu heade asjadega ikka, leidus koheselt mitu konkurenti, kes tahtsid avastuselt samuti koore riisuda.
Sõda seksitööstuses: uudne mõnumasin ajas lelufirmad omavahel tülli
Uudse Womanizeri leiutas Saksamaalt pärit leiutaja Michael Lenke, kelle abikaasa Brigitte oli esimene, kes uudset lelu proovis. Prototüüp oli valmistatud akvaariumipumbast, voolikust ja imemiseks ette nähtud torust. Võib vaid ette kujutada, millise ettevaatlikkusega naine selle seadeldise oma õrnale kohale ligi lasi.
Lenkel polnud seksitööstusega enne Womanizeri leiutamist mingit pistmist. Tema nimel on sadu patente maavärinaga seotutest lillepottideni, kuid kui ta luges, et 50 protsenti kõigist naistest ei koge kunagi orgasmi, tahtis ta seda muuta. Lenkel läks 18 kuud, et jõuda töötava masinani. «Kui see töötab ka teistel nii, nagu see töötab minul, saab sellest globaalne hitt,» oli toona Morgen Posti sõnul öelnud «beetatestija» Brigitte.
Womanizeri «maagiline» stimulaator ei kasuta vibratsiooni ega ka pulseerimist (mis samuti on teatud vibraatorite juures viimastel aastatel uuenduslik lähenemine), vaid Pleasure Air tehnoloogiat. See tähendab, et võnkeid tekitatakse õhuga, mis stimuleerib kliitorit ilma isegi seda puutumata. Tekib kerge vaakumefekt, mis koos õrnade vibratsioonidega lubab puudutada kliitorit viisil, nagu seda varem veel puudutatud pole. Muidugi ei tule see mõnu tasuta – Womanizeri lelude hinnad jäävad 100-500 euro vahele.
Lenke tuli Womanizeriga välja 2014. aastal Hong Kongis, praeguseks on ta müünud üle mitme miljoni eksemplari, selleks spetsiaalselt loodud firma epi24 annab tööd 800 töötajale. Aastakäive on kümnetes miljonites eurodes.