Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Eesti moebränd räägib naiste emantsipatsioonist

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Modell Ingrid Margus kandmas Virtuoza rõivaid
Modell Ingrid Margus kandmas Virtuoza rõivaid Foto: Mardo Männimägi

Virtuoza näol on tegemist Eesti moebrändiga, mis keskendub oma loomingus naiseks olemise erakordsele rollile. Bränd tutvustab värsket kollektsiooni, milles on miksitud külluslik koloriit ja naiselikud lõiked.

Virtuoza värskes kollektsioonis kohtuvad materjalidest siid ja samet, omavahel mängivad külluslik koloriit ja naiselik joon ning tootevalikus on erinevad kleidid, pluusid ja jumpsuitid.

Modell: Merit Väits
Modell: Merit Väits Foto: Christina Peterson

Kangaste valikul pööratakse tähelepanu nii kvaliteedile kui ka jätkusuutlikkusele, kasutades ära paljude kõrgmoe brändide kangajääke. Virtuoza brändi looming on valminud Eestis käsitööna.

Modell: Merit Väits
Modell: Merit Väits Foto: Christina Peterson

Virtuoza kaubamärgi loojaks on Eesti Kunstiakadeemias moedisaini lõpetanud Liisi Tui, kes esitles oma esimest kollektsiooni 2016. aastal ERKI Moeshowl. Virtuoza räägib naiseks olemisest ja emantsipatsioonist ja ka ilust ning intelligentsusest.

Modell: Merit Väits
Modell: Merit Väits Foto: Christina Peterson

Renessansiajastul nimetati virtuosadeks erakordseid naisi, kel õnnestus välja murda hariliku naise piiratud rollist. Oma loomingus keskendub Liisi Tui samadele põhimõtetele, luues riideid mis kaunistavad ja toovad esile naiseliku ilu ja väärtust. 

Modell: Merit Väits
Modell: Merit Väits Foto: Christina Peterson
Tagasi üles