/nginx/o/2018/10/12/11490936t1h2cfd.jpg)
Nii nagu vorstivabrikus ekskursioonil käimine teeb nõrganärvilistest veganid, paneb sotsiaalmeediat teise pilguga vaatama vestlus antropoloogi ja etnograafi Crystal Abidiniga. Seda põhjusel, et hiljaaegu monograafia «Internet Celebrity: Understanding Fame Online» üllitanud Abidini peetakse üheks paremaks interneti mikrokuulsuste ja mõjuisikute asjatundjaks maailmas ning tema kirjeldatud juhtumid on pehmelt öeldes ebamugavad.
Esmapilgul tundub sotsiaalmeediast teadustöö kirjutamine tiba totter, sest kõik on ju niigi selge: pildistad, postitad, loed ja kommenteerid... Aga selgub, et teadlase silm mõtestab influencer’ite maailma hoopis uut moodi. Nii nagu kirjanduse või muusika, võib ka Instagrami jagada suures plaanis žanrideks, ja näitena võtab Abidin ette teemaviite #babygram. Selle taha on koondunud 1 240 751 postitust, mis on välja arenenud noorte emade blogidest, ning ilmselt ei üllata kedagi, et isegi beebisid kasutatakse täiesti külma kõhuga toodete reklaamimiseks.