Iga aasta oktoobris tulevad brändid välja roosa lindi eritoodetega, et toetada rinnavähi ennetuskampaaniat. Kanada H&M toob turule pilkupüüdvate illustratsioonidega T-särgid.
Teist aastat järjest on Kanada H&M ja noorte naiste rinnavähi vastane liikumine Rethink Breast Cancer ühendanud jõud ja toonud turule viiest T-särgist koosneva piiratud väljaande erikollektsiooni.
T-särgid on illustreerinud 22-aastane Torontost pärit Quinn Rockliff. «Ma tahtsin luua kunsti, mis tõstaks teadlikkust rinnavähi teemadel, kuid oleks samaaegselt igapäevaselt kantav,» kommenteeris illustraator oma disaine.
T-särkidel olevad illustratsioonid peaksid meelde tuletama rindade kontrollimist. Eriväljaande t-särkide müügist saadav tulu läheb 100 protsendiliselt Rethink Breast Cancer liikumisele.
Allikas: Fashion Magazine