Iga aasta oktoobris tulevad brändid välja roosa lindi eritoodetega, et toetada rinnavähi ennetuskampaaniat. Kanada H&M toob turule pilkupüüdvate illustratsioonidega T-särgid.
Kas sina kannaks? Veidra kujundusega T-särgid kannavad olulist sõnumit
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teist aastat järjest on Kanada H&M ja noorte naiste rinnavähi vastane liikumine Rethink Breast Cancer ühendanud jõud ja toonud turule viiest T-särgist koosneva piiratud väljaande erikollektsiooni.
T-särgid on illustreerinud 22-aastane Torontost pärit Quinn Rockliff. «Ma tahtsin luua kunsti, mis tõstaks teadlikkust rinnavähi teemadel, kuid oleks samaaegselt igapäevaselt kantav,» kommenteeris illustraator oma disaine.
T-särkidel olevad illustratsioonid peaksid meelde tuletama rindade kontrollimist. Eriväljaande t-särkide müügist saadav tulu läheb 100 protsendiliselt Rethink Breast Cancer liikumisele.
Allikas: Fashion Magazine