Ameerikasse tulebki sõita tühja kohvriga
Kui mina olen «crazy bag lady», siis Angela ostab rohkem kingitusi teistele. Suures plaanis, ja eriti siinsete palkade järgi, on riided ikkagi odavad. Meie kiirmoepoodide hinnad on samad, mis siinsed brändikaubad outletis. Siit võib endale ära osta terve aasta pesu ja sokkide varu ning hindade poolest ikka võitjaks tulla. Calvin Kleini aluspesu hinnad algavad mõnest dollarist, Kleini kontoripluusi saab 15 dollariga, Guessi talvejope hinnaks on 40 dollarit ja Michael Korsi klassikalised kontsakingad saab 90 dollariga.
Mina, kes ma tahan vähem tarbida, ja Angela, kes muidu suur šoppaja pole, peame iga natukese aja tagant oma eelarvet ümber arvutama, sest väljamüügipoode on palju ja eksime neisse ära mitu korda nädalas. Uut kaupa pannakse välja iga päev ja kuklas tiksub pidevalt uudishimu ning ratsionaalsusest saab võitu ostutung. Kui jõuad poodi liiga hilja, on paremad palad juba läinud ja riiulid tühjad. Kõigeteadja Google soovitab isegi poejuhatajaga sõprussuhteid luua, et teada saada, mis brändikaup, millal välja pannakse.
Oleme New Yorgis olnud peaaegu kolm nädalat ja kui nii edasi läheb, peame varsti uut kohvrit vaatama. Ma ei ole selle ostuhulluse üle sugugi uhke, aga tundub, et pikas perspektiivis tasub see ennast ära. Loodetavasti raputab pikk tagasilend Eestisse meid siiski sellest ostukoomast välja.