:format(webp)/nginx/o/2018/08/28/11320727t1hf10a.jpg)
Ilutööstus ja senised ilustandardid on vaikselt muutumas.
Ilutööstus ja senised ilustandardid on vaikselt muutumas.
Pole vaja olla ilumaailma ekspert tõdemaks, et see suur tööstus on muutumas. Üha rohkemad ilubrändid pööravad tähelepanu erinevatele kliendigruppidele ja võitlevad õiglaste ilustandardite nimel.
Hiljuti loodud ilubränd SPKTRM teeb ilutööstuses revolutsiooni, keelates ära igasuguse fototöötluse oma toodete reklaampiltidel. «Modellideks on valitud erinevas vanuses, vormis ja erinevate nahatüüpidega inimesed,» räägib ilubrändi üks asutajatest Jasmine Glass. Bränd ei kasuta oma sõnavaras ka väljendit «vananemisvastane», vahendab ajakiri Allure.
Ilubrändi esimesed reklaamfotod on vaatamiseks üleval Instagramis. Fotode eesmärk on pühitseda loomulikku ja mitmekesist ilu, et vähendada inimeste soovi püüelda ebarealistlike ilustandardite suunas.