Ilutööstus ja senised ilustandardid on vaikselt muutumas.
Revolutsioon ilumaailmas: töödeldud reklaamfotod said keelu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pole vaja olla ilumaailma ekspert tõdemaks, et see suur tööstus on muutumas. Üha rohkemad ilubrändid pööravad tähelepanu erinevatele kliendigruppidele ja võitlevad õiglaste ilustandardite nimel.
Hiljuti loodud ilubränd SPKTRM teeb ilutööstuses revolutsiooni, keelates ära igasuguse fototöötluse oma toodete reklaampiltidel. «Modellideks on valitud erinevas vanuses, vormis ja erinevate nahatüüpidega inimesed,» räägib ilubrändi üks asutajatest Jasmine Glass. Bränd ei kasuta oma sõnavaras ka väljendit «vananemisvastane», vahendab ajakiri Allure.
Ilubrändi esimesed reklaamfotod on vaatamiseks üleval Instagramis. Fotode eesmärk on pühitseda loomulikku ja mitmekesist ilu, et vähendada inimeste soovi püüelda ebarealistlike ilustandardite suunas.