Eesti beebidest on saanud tootearenduse protsessis testijad, kelle lemmiktooted lõpuks poelettidele jõuavad. Tooted, mis ausate ja karmide kriitikute maitsemeeli ei rahulda, praagitakse välja.
Eesti beebid otsustavad, millised lastetoidud poelettidele jõuavad
Tavapäraselt osaleb testgrupis umbes 50 beebit, kellele antakse maitsmiseks tooted just sellisena nagu on plaanis need müügile tuua. «Tavaliselt võetakse maitsmine ette kodus, sest harjumuspärases keskkonnas on beebile lihtsam uut maitset tutvustada ning tema reaktsioone jälgida,» selgitas Salvesti müügi- ja turundusjuht Triin Kõrgmaa.
Erinevad maitsed avastatud, täidavad vanemad tagasiside andmiseks veebiküsitluse, milles märgivad lapse reaktsiooni toidule. Samuti tuleb neil lapsevanemana anda hinnang toidu maitsele, lõhnale, konsistentsile ning pakendile ja otsustada, kas nad ostaksid oma beebile proovitud toitu.
«Kui üle 80 protsendi tagasisidest on positiivne, oleme kindlad, et võime toote müügile viimisega edasi minna. Kui aga keskmised hinded jäävad madalaks, püüame välja selgitada, mida on võimalik toote omaduste parandamiseks teha,» rääkis Kõrgmaa beebitoitude teekonnast poelettidele.
«Teeme oma Tartu tehases pidevalt julgeid katsetusi, sest tahame olla beebitoitude innovatsiooni eestvedajad. Toitumisharjumused, mis me lastele juba väikesest peale kaasa anname, mõjutavad neid kogu elu ja seepärast tunneme suurt vastutust, et pakkuda beebidele erinevaid maitseelamusi kvaliteetsest ja rangelt kontrollitud toorainest,» sõnas Kõrgmaa.