Tradehouse'i koolitaja ja juuksur Siiri Braun usub, et just juuksurilt võib saada vajalikud vastused ja lahendusedki, kui juuste seisukord teeb muret. Lisaks teadmistele, oskustele ja kogemustele on juuksuritel väärtuslik tagasiside ka klientidelt selle kohta, mis toimib ja mis mitte.
Kui juuksuril on kliendiga usalduslik suhe, ei näe ta põhjust, miks juuksur peaks seepeale lihtsalt maha müüma mõne kalli brändi toote. Siin tuleb tema sõnul teemaks eetika, mis on tegelikult igas ametis tähtis.
Tähelepanu toote valikul!
Probleemsete juuste põhjuseid on tema sõnul palju: vale tootevalik, keemiline töötlemine, toodete (ka viimistlusvahendite) vale kasutamine, vähene loputamine, sirgendamine ja föönitamine ilma kuumakaitsevahenditeta, märgade juuste kammimine jne. Vahel on põhjused tervisega seotud ja siis tuleks arsti poole pöörduda.
Üheks levinumaks veaks nimetatuist on tootevalik. Kui juus on kuiv, siis vajab see niisutavat või toitvat šampooni, kui aga rasune, siis vastupidi vältida liiga toitvat hooldusvahendit. Tradehouse'i turundusjuhi Egle Pärna sõnul pannakse sageli ise endale diagnoos, küsitakse sõbrannalt või otsitakse internetist, ent igal juuksel on omad vajadused.
«Teiste järgi ei saa endale sobivat toodet valida, hea oleks juuksurilt nõu küsida,» soovitab ta. Sama tähtis kui sobiva toote leidmine, on tema sõnul ka nende hooldusvahendite õige kasutamine. Kui on kahtlusi ja pudelilt juhendit ei leia, siis on soovitatav juuksuriga nõu pidada.