Naistel ei või olla intiimelu ja huumorisoont
Farise tegelaskuju komöödiafilmis «What’s Your Number?» on maganud kahekümne mehega. Seejärel loeb ta naisteajakirjast, et täpselt nii paljude armukestega naised ei leia kunagi abikaasat. Ühes stseenis kuulutab Farise karakter, et ta on «hoor» ning tahab kedagi, kes seda temas hindaks.
Seda fraasi proovilinastuse ajal kuuldes publik naeris, kuid režissöör Mark Mylod jäi ettevaatlikuks. «Nooremad naised vaatavad alastust ja seksuaalse alatooniga huumorit huviga,» tsiteeriti teda. «Üle 25-aastased naised – mõnd neist paneb see muretsema.»
Selgusetuks jääb, kuidas režissöör (või ükskõik kes teine) saab teada nende naiste sünnikuupäevi, kus publiku hulgas naerda lagistasid.
Naissoost peategelasel ei saa olla korraga karjääri ja meest
Farise karakter filmis «What’s Your Number?» on äsja töö kaotanud. Teiste artiklis toodud näidete sekka kuulub Anne Hathaway filmis «The Devil Wears Prada» («Saatan kannab Pradat»), kes jätab enda eduka karjääri, et mitte mehest ilma jääda; ning Renee Zellweger, kes igatseb enda ülemust filmis «Bridget Jones» isegi pärast seda, kui viimane ta karjääri rikub.
Spordifanaatikust Cameron Diaz oli küll filmis «There’s Something About Mary» («Kõiges on süüdi Mary») meeste ihaldusobjektiks ning praktiseeris ka arstina. Kordagi ei näinud me teda aga töötamas või oma karjäärist rääkimas.
Naised peavad olema kobakäpad
Kui eesmärgiks on sümpaatne naispeategelane, siis ei tohi tal olla tasakaalu. Faris ütles New Yorkerile, et stuudios pannakse alati rõhku füüsilisele koomikale, mis tähendab rohkem kukkumisi. Ta lisas, et kõigepealt peab ta kukkuma, et filmi lõpus olla tark ja meisterlik.
Edukad filmid, kus naispeaosatäitja karakteril on nii töö kui ka hoomorimeel ja mõistus ning vahel isegi intiimelu – tuntumatest näiteks «Seks ja linn» («Sex and the City») või «See on keeruline» («It's Complicated») - pidavat produtsentide arvates läbi lööma vaid selle ühe korra.