Meediatähe ja Elu24 peatoimetaja Anu Saagimi sõnul oli pea 30-aastase ajalooga PTA kaubamärk oma aja lihtsalt ära elanud ega paistnud moetööstuses mitte millegagi silma.
Anu Saagim: PTA jäi ajale jalgu
«Ma olen täielik moefriik ja armastan ilusaid riideid, aga PTA fänn pole ma kunagi olnud. Ma arvan, et nad jäid n-ö ajale jalgu. Järelikult oli nende areng kehv ja mitte ootuspärane. PTA ei ole mulle aastaid silma torganud. Mitte millegagi, isegi mitte reklaamidega.»
Saagim ostis viimased PTA rõivad umbes 20-25 aastat tagasi, enne kui ta Soome kolis. «Tollal oli PTA küll popp ja noortepärane,» meenutas naine, kes kunagi firmale suurt edu ennustas.
«Selle asemel, et ajada ühte kindlat rida, hakkavad mõned ettevõtted ühest äärmusest teise pendeldama, viivad pidevalt muudatusi läbi,» märkis Saagim. Tema hinnagul saigi PTA-le saatuslikuks muutlikkus.
«Ma olen tohutult kurb, et hunnik eestlasi jäi jälle ilma tööta ja Eesti oma ettevõte orbiidilt kadus, aga midagi pole teha – elu ongi karm.»