Moekunstnik ja stilist Britt Samosoni sõnul võis pankrotiavalduse sisse andnud rõivabrändi PTA poodidest vahel väga häid «pärleid» leida, kuid üldine tase või stiil oli samas hästi kõikuv.
Britt Samoson: PTA stiil oli kõikuv
Nagu Mari Martingi, viitas Samoson sellele, et PTA-l puudus oma eripära, oma käekiri, ja samas ka kindel sihtgrupp, keda kõnetada.
«Montonil näiteks on nii konkreetselt paigas, kellele nad teevad ja mida nad teevad. Sama on Ivo Nikkolol. Sa kuidagi tajud ära, mida sealt saab,» selgitas Samoson. PTA-l ei näe aga tema sõnul inimest nende asjade taga, ei kujuta ette, kes on see, kellele mõeldes on rõivad toodetud.
PTA-ga stiililt sarnases Bastionis kunagi praktikal olnud ja praegu vabakutselise moekunstnikuna tegutseva naise sõnul on ka Bastionil näiteks selgelt äratuntav oma käekiri.
«Kui sa lähed poodi sisse, siis sa pead tunnetama seda vibe’i,» tõdes Samoson, lisades, et PTA puhul ei saanud seda öelda. Lisaks võisid tema sõnul firma käekäiku mõjutada muudki pisiasjad, nagu näiteks see, et pealinna populaarses kaubandusmekas Viru keskuses asus pood väga nurgatagusel kohal.