Ukrainlannast koduperenaisele Oljale (32) annab tema mees poodides käimiseks raha. Temperamente naisterahvas eelistab nii kalleid brände kui ka keskmise hinnaklassiga rõivaid.
Samas nentis naine, et talle meeldib kõige enam butiikides šoppamas käia. «Seal on vaikne ja vähe rahvast. Kord Hongkongis olles mul küll sellist tunnet ei olnud, sest firmapoed olid massiliselt inimesi täis. Ma ei taha Louis Vuittoni kotti, kui ma seal järjekorras seisma pean.»
Naise pilku püüavad eelkõige säravad ja erksad riideesemed.«Ma lähen ilusate asjade pärast hulluks. Võib-olla oleneb see ka sellest, kuidas neid riideid presenteeritakse. Kui üks kleit seisab teistest riietest eraldi, kauni modelli seljas ja valgus langeb sinna peale, siis ma märkan seda ja tahan osta,» rääkis Olja.
Ukrainlanna on nõus käekottidesse ja kasukatesse palju raha investeerima, sest need peavad aastaid vastu. Sõbrannade ringis on samuti tore kalli firma asjaga uhkeldada. Oma stiili peab Olja naiselikuks: ta armastab miniseelikutes ja kõrgetel kontsadel ringi käia. Alati peab midagi blinkima.
Moepealinnas New Yorgis elav Tiina (28) peab end küllaltki tagasihoidlikuks šoppajaks. Samas võiks ta sõbrannadega koos olles terve nädala mööde poode ringi käia. «Raha on. Raha läheb. Üks paar kingi on alati puudu,» märkis Tiina, kes hea meelega sõbrannadega ostlemas käib ja iga kord ka endale midagi meelepärast soetab.
«Ameerikas ei ole seda brändindust nagu Eestis. Riideid ostetakse selle järgi, mis inimesele sobib ja meeldib. Oluline on, et rõivas oma otstarvet täidaks. Üldiselt ei lähe suur osa inimesi pöördesse, kui kuulevad selliseid firmamärke nagu Versace või Armani. Nad ei osta riideid firma järgi,» jutustas Tiina.