Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Ostuhullust õpetavad naistele nende emad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Mariliis Palits
Copy
Foto: SCANPIX

Naised, kes liiga tihti poodlemas käivad, on oletavasti selle kombe emalt pärinud, vahendab DailyMail.co.uk.

Kaubamaja Demenhamsi müügitulemused on näidanud, et nelja-aastasel tüdrukul on 20 protsenti rohkem riideid kui samaealisel poisslapsel. Ostes tütardele riideid, panevad emad instinktiivselt tütarlapsed juba varases eas rõivastest ja moest huvituma.

Müügiaruandeid uuris Dr. Karen J. Pine, kes on Herftfordshire'i ülikooli psühholoogia õppejõud. Tema hinnangul on see loogiline, et samal ajal, kui isad viivad oma pojad jalgpalli vaatama, käivad emad tütardega poodides ja riietavad neid kenasti, nakatades nii lapsi moepisikuga.

On teada-tuntud tõde, et naised hoolitsevad oma välimuse eest rohkem kui meesugu. Dr. J. Pine'i sõnul on loomariigis olukord tihti vastupidine: näiteks isalõvid ja isaspardid on palju atraktiivsema välimusega kui sama liigi emased.

Tagasi üles