Naised, kes liiga tihti poodlemas käivad, on oletavasti selle kombe emalt pärinud, vahendab DailyMail.co.uk.
Ostuhullust õpetavad naistele nende emad
Kaubamaja Demenhamsi müügitulemused on näidanud, et nelja-aastasel tüdrukul on 20 protsenti rohkem riideid kui samaealisel poisslapsel. Ostes tütardele riideid, panevad emad instinktiivselt tütarlapsed juba varases eas rõivastest ja moest huvituma.
Müügiaruandeid uuris Dr. Karen J. Pine, kes on Herftfordshire'i ülikooli psühholoogia õppejõud. Tema hinnangul on see loogiline, et samal ajal, kui isad viivad oma pojad jalgpalli vaatama, käivad emad tütardega poodides ja riietavad neid kenasti, nakatades nii lapsi moepisikuga.
On teada-tuntud tõde, et naised hoolitsevad oma välimuse eest rohkem kui meesugu. Dr. J. Pine'i sõnul on loomariigis olukord tihti vastupidine: näiteks isalõvid ja isaspardid on palju atraktiivsema välimusega kui sama liigi emased.