Evelyn Sepp ütles ajakirjale Naised, et tema arvates tõmbab vähemalt pool Eestit end jaanipäeval umbe üleüldise fantaasiapuuduse tõttu.
Evelyn Sepp: umbe tõmmatakse fantaasiapuudusest
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Evelyn tunnistas, et paar aastat tagasi tabas ta end tõsiselt mõttelt, kus võtame-mõnuga-elustiili kampaania tundus talle hetkeks väga normaalse hoiakuna. «Alkoholireklaamis oli lahe kamp noori lõkke ääres, mõtlesin: jõle kihvt niimoodi tšillida,» rääkis ta.
«Üleüldse mõjutab reklaam mõistagi alkoholitarbimist, iseäranis siis, kui seda tehakse nii kavalalt - suur osa reklaamidest ei ole ju lihtsalt üks labane plakat, vaid laheda elustiili propageerimine. Kui pidu panna on lahe ja see on üldine hoiak, siis on reklaam ka tõhus,» arvas Evelyn.