Üritan toimunule süstemaatiliselt läheneda, hea lugeja:
Käin ära kahes Tallinna äärelinna beebikaupade poes ja saan aru, kui kallid lapsevankrid tegelikult on. 300-1000 eurot. Päris palju raha või mis? Minu esimene mõte on: «Naljakas, tahaks näha, millises kärus ma ise üles kasvasin.» ja hetk hiljem: «Kunagi peaks ise beebikaupluse avama…»
Äri pole kindlasti mu tugevaim külg, aga mulle tundub, et sellel mõttel on potentsiaali: kas te teate mõnda teist valdkonda, kus inimesed on sedavõrd südamega ostmise juures? Milline ost võiks olla veel emotsionaalsem kui oma lapse esimene vanker?
Lapsevankrid on keeruline teadus, millel on väikese ratastel veereva koorekesega, mille härra William Kent Inglismaal 1733. aastal välja arendas, väga vähe tegemist. Vankrid on palju raskemad, kui ma arvasin, ja koosnevad tavaliselt kolmest osast.
Huvitav on, et müümisel kehtivad enam-vähem samad seadused nagu autode puhul. Naise jätab ehk külmaks, kas teine naine sõidab vana Nissani või Audi A8-ga, küll aga paneb ta tähele, kui vastu jalutav naine lükkab ees standardile mittevastavat vankrit.
Eelmise teema jätkuks võib öelda, et eestlastele on kõige rohkem meele järele Rootsi kaubamärk. Ei, mitte IKEA, mitte H&M, mitte Saab, mitte Volvo… Keskenduge nüüd, sest nimi, mille ma kohe ütlen, on Islandi vulkaaniga samast klassist: Emmaljunga. Jah, see on lapsevankrite luksusklass. Reeglina on just see moodne kompaktne sõiduvahend eesti emmede unistus.