Päevatoimetaja:
Heidi Ruul
Saada vihje

Pluss-suuruses mehed jäljendasid Calvin Kleini reklaami

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Pluss-suuruses meesmodellid tegid järele Calvin Kleini kampaaniapilte, et lõhkuda meestele loodud kehanorme.

Darnel Ghramm lõi liikumise #WeAreBigAndTall ehk #meolemesuuredjapikad. Ghrammi sõnul pole ta varem kunagi reklaamides pluss-suuruses mehi näinud. Nii võttis ta ühendust fotograaf Tony Trotti ning enda pluss-suuruses sõpradega. Mehe sõnul oli reklaamide taasloomine üsna lihtne.

Ghramm loodab, et nende algatus nihutab normaalsuse piire ka meestel, kirjutab Indepentent.

 

They asked...Have you ever seen a Plus Male Model? Do they even exist? What even constitutes as a plus size man? Then they asked...Does anyone remember that ‘Plus Size’ Calvin Klein campaign? Well, do you?! . I decided to bring together a few plus males with different ethnicities, height, sizes & shapes to answer these questions & recreate the 'Plus Size Male' shoot Calvin Klein missed out on. We EXIST and we are constituted by many different things. Whether big, tall or simply fall outside of the worlds standards, we are ALL handsome and worthy, FACT! - @dghramm . So, do we exist? Which photo do you prefer Top or Bottom?!? #wearebigandtall . ?: @tonytrottphoto . . #celebratemysize #mycalvins #goldenconfidence #effyourbeautystandards #bodypositive #plussize #plussizefashion #plussizemodel #honormycurves #plussizeblogger #fatshion #bigandtall #bigandtallfashion #plussizemalemodel #brawn #bigandtallmodel #mensfashion #menswear #menstyle #mensstyle #fashionblogger #styleblogger #model #antm #calvinklein #styleandcurve #hypebeaststyle #fashionbombmen

A post shared by Darnel Ghramm (@dghramm) on

 

A post shared by Darnel Ghramm (@dghramm) on

 

A post shared by Darnel Ghramm (@dghramm) on

 

A post shared by Darnel Ghramm (@dghramm) on

Märksõnad

Tagasi üles