:format(webp)/nginx/o/2018/03/14/7685595t1h88fe.png)
Loomemajanduse mitmekesisusele pühendunud organisatsioon Creative Equals tähistas tänavu naistepäeva sellega, et asendas tuntud brändide logodes mehed naistega. Vembu eesmärgiks on tõsta teadlikkust naismaskottide puudusest.
Loomemajanduse mitmekesisusele pühendunud organisatsioon Creative Equals tähistas tänavu naistepäeva sellega, et asendas tuntud brändide logodes mehed naistega. Vembu eesmärgiks on tõsta teadlikkust naismaskottide puudusest.
Organisatsiooni looja ja juhi Ali Hanani sõnul on 89,5 protsenti loovjuhtidest mehed, mis võib olla mõjuvaks põhjuseks, miks on brändiidentiteedi keskmes enamasti meessoost tegelased. Ali selgitusel ei olnud neil kavas brände isiklikult rünnata, vaid tõmmata tähelepanu sellele, et loomemajandus vajab rohkem naisi. Vaata pilte siit!