Päevatoimetaja:
Heidi Ruul
Saada vihje

Need kaks küsimust aitavad tööintervjuul teiste seas silma paista

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: PantherMedia / Scanpix

Tihti unustatakse ära, et tööintervjuu on kahepoolne ehk küsimusi ei esita ainult tööandja, vaid ka töövõtja. See, milliseid küsimusi tööle kandideerija tööandjalt küsib, võib saada aga otsustavaks kaalukeeleks inimese värbamisel.

  1. Kuhu on teie firma jõudnud aasta pärast nii personali, tiimi kui ka toodete ja teenuste mõttes? Selline küsimus näitab, et sa tahad teada ettevõtte tulevikuperspektiivi ja sind siiralt huvitab, kuhu ja miks sa kandideerid. Küsimused, mis on loomingulised ja tulevikku suunatud, näitavad, et mõtled samm ette ja oled innovaatiline. Tööandjale peegeldab see sihikindlat iseloomu, töökust ja soovi ennast ka pikemas plaanis selle töökohaga siduda.
  2. Mida täpsemalt te minult esimesed 3–4 kuud ootate? Tavaliselt räägitakse tööintervjuul rohkem sellest, milline on üldine ootus töötajale ja tööle, kuid kui seda küsimust kitsendada, siis saab nii kandideerija kui ka tööandja parema pildi sellest, millised on täpsemad ootused töö sisule. See näitab ka sinu soovi saada aru ja mõista ettevõtte eesmärke ja poliitikat ning see tekitab tööandjas usaldust ja sümpaatiat.

Allikas: Time

Tagasi üles