:format(webp)/nginx/o/2017/12/24/7433449t1h5528.jpg)
Suuremad moehuvilised käivad alati trendidega kaasas. Juba aegsasti sätitakse garderoob valmis järgmise hooaja moeröögatuste järgi. Aga kes dikteerib moodi?
Suuremad moehuvilised käivad alati trendidega kaasas. Juba aegsasti sätitakse garderoob valmis järgmise hooaja moeröögatuste järgi. Aga kes dikteerib moodi?
Zenja Fokin jagab meiega moemaailma telgitauseid. Kes ütleb, et sel talvel on moes litrid ja kevadel heleroheline?
«On olemas eriti ägedad töökohad, kus saad maailmas ringi reisida ja oled trendide ette-ennustaja mõnes suures agentuuris. Nemad müüvad oma teenust suurtele luksusbrändidele.» Sellest infost tulevad mingid põhilised trendisuunad, millele rõhku pannakse. Samas on igal brändil ja moemajal on ka oma kiiks. Nii saavad moemajad moodi toota pea aasta ette.
Tänasel hetkel ei ole moes enam üks kindel asi. Moes on isikupära ja moepüünel võime kohata väga erinevaid kümnendeid. Moes on mingil määral kaos, aga samas valikuvabadus. «Enam ei pea käima ringi nagu ühe piirkonna laps,» lisab Fokin.