Selleks ei pea olema tingimata suurte autofirmade Hyundai ja Scania reklaami- ja turundusjuht Baltimaades, et oma soovide ja sõnumitega mootorite mürinal inimeste teadvusse sisse sõita. Merit Wassenaar on nois ameteis töötanud pikalt, ühtekokku ligi kümnendi, aga näinud, et ka palju väiksemad ja vaiksemad tegijad suudavad end tõhusalt maksma panna. Eriti laste peas.
Wassenaari noorem, seitsmene laps hakkas paar aastat tagasi mänguhoos kuulutama, et Rimil on ainult üks mure. Ema ei saanud algul aru, mida poeg sellega mõtleb. Siis taipas: lause tuli konkureeriva keti Prisma loosungist «Üks mure vähem». Tema vanem laps, kes nüüd on 24, oli koolieelikuna näinud telerist reklaami, et auto bensiinipaaki on kasulik osta kütuselisandeid. Ta võttis nähtut vastuvaidlematu nõudena ning hakkas vanemaid lausa veenma, et nad seda ilmtingimata teeksid. «See oli tema jaoks 200-protsendine tõde, mida meil oli raske ümber lükata,» lausub Wassenaar, kes töötab auditi- ja nõustamisbüroo KPMG kliendisuhete juhina ning on perefirma Juustukuningad turunduskontseptsiooni autor. «Laps on ju vastuvõtlik.»