Kui teil on lapsed või lapselapsed, olete jõulude künnisel hakanud kindlasti juba kahtlustama, kes tellib tegelikult talle asju kuuse alla või kingikotti. Jah, need on salakavalad turundajad ja reklaamijad. Õnneks on üks lahendus, kuidas lapsi nende küüsist päästa.
Tellijale
Appi, laps kukkus reklaami lõksu!
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selleks ei pea olema tingimata suurte autofirmade Hyundai ja Scania reklaami- ja turundusjuht Baltimaades, et oma soovide ja sõnumitega mootorite mürinal inimeste teadvusse sisse sõita. Merit Wassenaar on nois ameteis töötanud pikalt, ühtekokku ligi kümnendi, aga näinud, et ka palju väiksemad ja vaiksemad tegijad suudavad end tõhusalt maksma panna. Eriti laste peas.