Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Pildid: Eesti bränd Al Meta esitleb uut kudumikollektsiooni Kiievi moenädalal

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Sellel reedel, 1. septembril, on Mercedes-Benz Fashion Days raames võimalik esmakordselt näha kodumaise kudumistuudio Al Meta esimest kollektsiooni. Uus kontseptuaalne moebränd on sel hooajal ühtlasi ainus Eesti moedisaini esindaja Kiievi moenädalal.

Al Meta sündis ideest kasutada ära kudumitootjate juurdelõikuse jäägid. Moestuudio keeldub masstootmise viisidest ja fokusseerib oma tegevuse mittestandardsele disainile. Al Meta kudumid on mõeldud neile, kes otsivad midagi täiesti erinevat, kuid samas traditsioonilist ja jätkusuutlikku.

Kudumistuudio peadisainer on Johanna Nurm, kes veab paralleelselt peamiselt tehnoloogiliste mantlite poolest tuntud brändi JONURM. «On liiga palju olemasolevaid ressursse, mida ei kasutata täies ulatuses ära, kuna maailm on liiga kiiresti liikuv ja puudub aeg paljude probleemide lahendamiseks, mis tekivad koos tehnoloogia arenguga. Me hakkame mõistma, et loodus on dünaamiline, muutub ajas koos meiega ja et meie tegevus on otseses suhtluses meid ümbritseva looduse tervisega,» kirjeldab Nurm Al Meta olemuse taga peituvat.

«Selle projekti põhjus on laiendada kõikide tarbijate silmaringi, tuues keskmesse idee tarbimisühiskonna käitumuslikest mustritest,» lisab peadisainer. Al Meta nimi on lühend inglisekeelsest sõnapaarist natural metamorphosis, mis viitab looduslikule moondumisele.

Al Meta esimene kollektsioon «Monad kevad-suvi 2018» tuleb esmanäitamisele Kiievi moenädalal. Septembri lõpus on sama kollektsiooni võimalik näha ka Paris Fashion Week raames (28.09-04.10).

Tagasi üles