Uuringu autorite suurem sõnum on aga see, et täiskasvanud võiksid aktiivsemad olla. Mitte lihtsalt passiivselt näidata filme, lasta mängida, lugeda jutte ette, vaid… võiks arutada, pidada lapsega pärast omamoodi seminari. Mis oli lapse meelest loo mõte. Kas mõni tegelane või temaga toimunu tundub kuidagi tuttavlik, milleski tema, sõbra või pereliikme moodi. Kas laps näeb enda või kellegi teise elu ja loo tegelaste tegemistes paralleele või oskaks mõelda, kus neid võiks leida. Jah, see võtab rohkem aega ja eeldab vanemalt suuremat vaimset ärksust kui lihtsalt poolautomaatne unejutu lugemine või lapse ekraani ette istutamine, aga tulemus tasub ära. Laps saab tunde, et talle kõige kallim inimene tahab temaga rääkida, tunneb tema vastu huvi ja vanem saab teada, mis väikese inimese peakeses toimub ning lapse parema käitumise pealekauba.