Ühe inspireerivama näitena rääkis ta loo, kuidas kaks naistippjuhti, kes on ühtlasi oma valdkonna spetsialistid, jagasid omavahel ära, millal lapsi sünnitavad, et ei oleks tööl tõrkeid ning nende ametikoht oleks ka pärast lapse sündi tagatud. Järelikult ka sissetulek. Kas just alati selline plaanimine võimalik on, küll aga on see kindlasti positiivne näide, kuidas saab ise ohje enda kätte võtta. Ülemus selles loos oli meessoost ja kogu organiseerimine tuli naiste algatusel.
Lee Murrand tunnistas, et neile on tulnud ka lugusid, mis on kurtvat tooni, ent kindlasti pole kampaania eesmärgiks vaenu tekitada. «Tilliga ja tillita» aktsiooniga soovivad ettevõtlikud naised eelkõige diskussiooni aretada ja seda ka meestega, kuna tegemist pole vaid naiste omavahelise asjaga. Positiivses mõttes üleskutsuvad plakatid ütlevad otse: «Naine, Sa väärid. Võta vastutus. Pane end maksma. Mõtle suurelt,» pööras ta tähelepanu.
«Kui naised ise tegelikult ei julgegi võtta seda vastutust, siis ei saa ka meestele midagi ette heita. Naised on ju nõus,» lisas Murrand. Samas tõi ta näiteks, et Norras lahendas asjad ära ikkagi kvootide süsteem, mis tõi naised ettevõtete juhatusse. Hilisem uuring vaid toetas naiste kaasamist, kuna neis ettevõtetes hakkasid majanduslikud näitajad paranema. ETV eelmise nädala saates «Kapital» märgiti ära ka naistippjuhtidega kaasnev parem ettevõtte maine.
«Meie pole vabariigi valitsus, me saame ainult mõjutada suhtumist ja panna naisi natuke mõtlema, et tulge ja tehke midagi,» rääkis Lee Murrand. Seejuures annab ta ka ise head eeskuju, kuidas olukorda sammhaaval muuta.